< Agenda overzicht

Helpdesk Skills 5 dagen

  • Categorie: Opleiding
  • Organisator: IT1
  • Locatie: IT1 Meetingroom "Italy" / Steenkaaistraat 14 - 9200 Baasrode; IT1 Meetingroom "New York" / Steenkaaistraat 14 - 9200 Baasrode of digitaal/hybride
  • Taal van de opleiding: Nederlands

 

Deze training geeft een, nieuwe of zelfs ervaren, helpdeskmedewerker de nodige handvaten om een IT-helpdesk functie uit te voeren.
Op een heel praktische manier, met alle ruimte voor vragen, brengt een ervaren trainer de cursisten de nodige technische competenties bij. 
We bespreken onder andere: basis netwerken, basis systeembeheer, basic troubleshooting skills.
Deze opleiding werd uitgewerkt in samenwerking met de IT1 infrastructuur helpdesk specialisten.


WAT LEER JE IN DEZE OPLEIDING?

•          Je leert de basis van netwerken (OSI-model, routing, switching,          DNS, DHCP,…)
•          Je leert de basis van systemen (AD, File and printing, …)
•          Je verkrijgt tools om sterker te staan in troubleshooting

 

DOELGROEP

Deze training is 100% op maat voor IT-helpdesk-medewerkers die op zoek zijn naar meer achtergrondkennis in IT om sneller en gerichter te troubleshooten.


VOORKENNIS

Geen voorkennis vereist

 

METHODE

Wij bieden een hybride klassikale opleiding aan. Deze opleiding zorgt voor voldoende mogelijkheden tot interactie tussen trainer en cursist.
De cursist kiest ervoor om de opleiding fysiek bij te wonen in een IT1-opleidingscentrum, online van thuis uit of een combinatie van beide! Om maximale flexibiliteit aan de deelnemer te garanderen.

 

TESTIMONIALS

•          Sterke lesgever met enorm veel praktijkkennis.

 

INHOUD

•          Osi model
•          TCP-IP model
•          VLAN’s
•          Routing and switching
•          Active directory
•          File services
•          Users and groups
•          AGDLP
•          DNS
•          DHCP
•          Troubleshooting tips and trics

 

DUURTIJD

Deze opleiding duurt 5 dagen van 9u tot 16.30u

Deze opleiding gaat door wanneer een minimum aantal deelnemers is bereikt.

Prijs

€ 2 500,00 excl. BTW / opleidingstraject
Nu:
€ 2 125,00 excl. BTW / opleidingstraject voor de 2e deelnemer van uw bedrijf / organisatie!
€ 1 875,00 excl. BTW / opleidingstraject vanaf de 3e deelnemer van uw bedrijf / organisatie!

VOORWAARDEN

  • Prijzen excl. 21% BTW;
  • Enkel geldig bij online betaling;
  • Bij uitgestelde betalingstermijn via factuur wordt een administratiekost van 25 EUR in rekening gebracht per opleidingstraject;
  • Gezien de verhoogde korting geen tussenkomst met KMO-portefeuille meer mogelijk;

Opleidingsdagen

De opleiding zal doorgaan op de volgende tijdstippen:

Locatie

IT1 - Dendermonde
Steenkaaistraat 14
9200 Dendermonde
Routebeschrijving

Inschrijven

Indien u een voucher met kortingscode hebt, kan u deze code hier ingeven.

Uw eventuele korting wordt automatisch verrekend bij het afrekenen. Zorg ervoor dat u de naam van uw bedrijf / organisatie op dezelfde manier schrijft als uw collega's.

* zijn verplicht in te vullen velden.

Geplande opleidingen

Helpdesk Skills 5 dagen

  • Opleiding
  • IT1
  • Taal van de opleiding: Nederlands

Meer info over onze opleidingen "Helpdesk Skills uplift"