< Agenda overzicht

Helpdesk Skills voor Lokale Overheden

  • Categorie: Opleiding
  • Organisator: IT1
  • Locatie: IT1, Steenkaaistraat 14, 9200 Baasrode (zaal Italy) of digitaal/hybride
  • Taal van de opleiding: Nederlands

De training die je de nodige tools aanbiedt om een helpdesk functie bij de lokale overheid goed uit te voeren.
Je leert: Basis netwerken, basis systeembeheer, basic troubleshooting skills.

Wat leer je in deze opleiding?

  • Je leert de basis van netwerken (OSI-model, routing, switching, DNS, DHCP,…)
  • Je leert de basis van systemen (AD, File and printing, …)
  • Je verkrijgt tools om sterker te staan in troubleshooting

Doelgroep

Je werkt voor een lokale overheid als helpdesk-medewerker en wil meer achtergrondkennis in IT zodat je sneller en gerichter kan troubleshooten.

Voorkennis

Geen voorkennis vereist

Methode

Wij bieden een hybride klassikale opleiding aan. Deze opleiding zorgt voor voldoende mogelijkheden tot interactie tussen trainer en cursist.
Je kan ervoor kiezen om de opleiding fysiek bij te wonen in een IT1-opleidingscentrum, online van thuis uit of een combinatie van beide! Om maximale flexibiliteit aan de deelnemer te garanderen.

Testimonials

  • De trainer kent zeer goed de omgeving van een overheid
  • Was een vlot temp, elke persoon kan op zijn tempo volgen. Dus de opleiding is voor elk niveau hanteerbaar.
  • Heel tof om de cursus te volgen. Heb zelf veel bijgeleerd op alle gebied

Inhoud

  • Osi model
  • TCP-IP model
  • VLAN’s
  • Routing and switching
  • Active directory
  • File services
  • Users and groups
  • AGDLP
  • DNS
  • DHCP
  • Troubleshooting tips and trics

Duurtijd

Deze opleiding duurt 5 dagen van 9u tot 16.30u

De training die je de nodige tools aanbiedt om een helpdesk functie bij de lokale overheid goed uit te voeren.
Je leert: Basis netwerken, basis systeembeheer, basic troubleshooting skills.

Wat leer je in deze opleiding?

  • Je leert de basis van netwerken (OSI-model, routing, switching, DNS, DHCP,…)
  • Je leert de basis van systemen (AD, File and printing, …)
  • Je verkrijgt tools om sterker te staan in troubleshooting

Doelgroep

Je werkt voor een lokale overheid als helpdesk-medewerker en wil meer achtergrondkennis in IT zodat je sneller en gerichter kan troubleshooten.

Voorkennis

Geen voorkennis vereist

Methode

Wij bieden een hybride klassikale opleiding aan. Deze opleiding zorgt voor voldoende mogelijkheden tot interactie tussen trainer en cursist.
Je kan ervoor kiezen om de opleiding fysiek bij te wonen in een IT1-opleidingscentrum, online van thuis uit of een combinatie van beide! Om maximale flexibiliteit aan de deelnemer te garanderen.

Testimonials

  • De trainer kent zeer goed de omgeving van een overheid
  • Was een vlot temp, elke persoon kan op zijn tempo volgen. Dus de opleiding is voor elk niveau hanteerbaar.
  • Heel tof om de cursus te volgen. Heb zelf veel bijgeleerd op alle gebied

Inhoud

  • Osi model
  • TCP-IP model
  • VLAN’s
  • Routing and switching
  • Active directory
  • File services
  • Users and groups
  • AGDLP
  • DNS
  • DHCP
  • Troubleshooting tips and trics

Duurtijd

Deze opleiding duurt 5 dagen van 9u tot 16.30u

Prijs

€ 1 900,00 excl. BTW / opleidingstraject
Nu:
€ 1 615,00 excl. BTW / opleidingstraject voor de 2e deelnemer van uw bedrijf / organisatie!
€ 1 425,00 excl. BTW / opleidingstraject vanaf de 3e deelnemer van uw bedrijf / organisatie!

VOORWAARDEN

  • Prijzen excl. 21% BTW;
  • Enkel geldig bij online betaling;
  • Bij uitgestelde betalingstermijn via factuur wordt een administratiekost van 25 EUR in rekening gebracht per opleidingstraject;
  • Gezien de verhoogde korting geen tussenkomst met KMO-portefeuille meer mogelijk;

Opleidingsdagen

De opleiding zal doorgaan op de volgende tijdstippen:

Locatie

IT1 - Dendermonde
Steenkaaistraat 14
9200 Dendermonde
Routebeschrijving

Inschrijven

Indien u een voucher met kortingscode hebt, kan u deze code hier ingeven.

Uw eventuele korting wordt automatisch verrekend bij het afrekenen. Zorg ervoor dat u de naam van uw bedrijf / organisatie op dezelfde manier schrijft als uw collega's.

* zijn verplicht in te vullen velden.

Geplande opleidingen

Helpdesk Skills voor Lokale Overheden

  • Opleiding
  • IT1
  • Taal van de opleiding: Nederlands

Helpdesk Skills voor Lokale Overheden

  • Opleiding
  • IT1
  • Taal van de opleiding: Nederlands

Helpdesk Skills voor Lokale Overheden

  • Opleiding
  • IT1
  • Taal van de opleiding: Nederlands

Meer info over onze opleidingen "Helpdesk Skills voor lokale overheden"