IT1 haalt superscore op QFOR clientscan
Trainers / consultants
De kwaliteit van de trainers komt als het op één na sterkste punt uit de bevraging naar voor. De meerderheid is heel tevreden over de trainer(s), één is tevreden, en één enthousiast. De meesten benadrukken de ruime technische kennis en praktijkervaring van de trainers. De meesten geven aan dat de trainers ook over de nodige didactische kwaliteiten beschikken om de inhoud en techniciteit over te brengen naar het doelpubliek. Enkelen vinden dat de trainer een zeer boeiende verteller is, die steeds de aandacht van de deelnemers kan houden. De meesten drukken hun appreciatie uit voor het maatwerk, waarbij de trainers zich flexibel opstellen om in te spelen op de vragen en noden die zich in de loop van de training aandienen. Een aantal bevraagde klanten haalt expliciet aan dat er een aangenaam contact was met de trainer, en dat hij ook een positieve sfeer kon creëren in de groep.
Prijs-kwaliteitverhouding
De prijs-kwaliteit verhouding komt uit de bevraging als het sterkste punt van IT1. De meerderheid is heel tevreden, enkelen zijn enthousiast. Allen vinden ze dat IT1 aan een scherpe en marktconforme prijs een sterk kwalitatief aanbod geeft, waarbij soms ook 'extra's' worden geboden die men niet onmiddellijk verwacht, zoals de organisatie van een bedrijfsbezoek of het helpen bij implementatie van een bepaald project. Enkelen geven aan dat hun budgetten vrij beperkt zijn, maar dat IT1 binnen deze limieten toch met een aanbod heeft op maat van de behoeften van de organisatie.
Algemene beoordeling
Algemeen is de meerderheid van de bevraagde klanten heel tevreden over de samenwerking met IT1, één is tevreden. Een sterk punt dat bij de meesten terugkomt is het kwaliteitsbewustzijn en de professionele manier van werken. De meesten appreciëren ook de technische expertise en de praktijkervaring van de trainers.Ook de betrokkenheid bij de klant en het maatwerk worden een aantal bevraagde klanten benadrukt. De meesten drukken ook hun waardering uit voor het aangename en persoonlijke contact met de trainer(s) en contactpersoon. Alle bevraagde klanten zouden IT1 aanbevelen aan andere organisaties of collega's, enkelen beklemtonen dat ze de samenwerking op langere termijn ook wensen verder te zetten op basis van de positieve ervaringen.
